Gang i nye spillere

1

30/05/2017 by Steen Houman

Den anden dag da jeg skulle cykle hjem fra stationen, så sad der et fint blåtovertræk på min saddel og alle andres sadler. 

Det var naturligvis en reklame for en uddannelsesinstitution og jeg var nok ikke lige i målgruppen. 

Men se, var jeg nu en klub der ville have nye spillere. 

Så ville jeg få fremstillet en med info om min klub og få dem sat på de lokale skoler i nærområdet hvis det var børn og unge jeg ville have fat i. 

Var det nu kun piger, så der kunne komme mere gang i pigefloorball. Jamen så er det alle pigecykler man gik efter. 

One thought on “Gang i nye spillere

  1. Kenneth Karani says:

    Good job we would be happy to partner with you

Leave a Reply

Blogstats

  • 579,390 hits
