Kom lad os brokke os

1

12/02/2017 by Steen Houman

Sådan synger TV2 i en af deres sange, og jeg vil nu tillade mig at brokke mig i forhold til Benløse floorball.

Men faktisk er jeg glad for at jeg skal brokke mig over Benløse floorball, for mit brok, skal tages som udtryk for hvor Benløse floorball er!

Lørdag spillede klubbens hold kamp i ligaen mod Helsingør, det var en ensidig forestilling, men Benløse har med succes arbejdet med produktet liga.

Så der var faktisk rigtig pænt med tilskuere!

Så mange i den lille Benløse hal, at det kneb gevaldigt med P-pladser, og havde der været en P-vagt i området, så havde han kunnet skrive ikke så få bøder!

Men mit brokkeri, ja det er måske ikke på Benløse, men mere deres kommune, for at skulle blive placeret til at spille en hjemmekamp her, det er ikke det et ligaprodukt er værdigt til!

Normalt spiller Benløse under gode rammer i Ringstedhallerne, her er god lyd, cafeterie og plads til alle, samt P-pladser til alle.

Her syntes jeg faktisk at Benløse skal brokke sig til kommunen og sige, det går ikke at vi spiller hjemmekampe i Benløsehallen, for vi har for mange tilskuere, og de rammer vi kan have derude, det er ikke værdigt, i forhold til at vi er topholdet i ligaen.

 

One thought on “Kom lad os brokke os

  1. albagaard says:

    Enig, det er bestemt ikke værdigt, at Benløse FC tildeles kamptider i Benløsehallen til deres Liga-kampe!

Leave a Reply

Blogstats

  • 603,749 hits
