Tak for året der gik

1

December 31, 2016 by Steen Houman

Det bliver til mange snakke om floorball i løbet af året, og tak til alle Jer der tager Jer tid til at dele tanker med mig.

Der er ligeså en del der er meget uenige i mine indlæg, og det er jeg da glad for. Tænk hvis jeg havde ret i alt…

Men mine indlæg, det handler for mig om at få læserne til at fundere over egne værdier og måske give inspiration.

I 2016, er det blevet til små 400 indlæg, og jeg må indrømme det er en del færre end året før.

Jeg ville såmænd gerne skrive mere, men tiden kan knibe. Sorry.
Der er emner der fortjener mere opmærksomhed.

Ligeså håber jeg at der kan komme flere sites til, som vil skrive om sporten.

I dette år er der skrevet en del om ligaen, men der kunne skrives langt mere om ligaen!

I løbet af sæsonen, bliver der set meget floorball, og heldigvis er flere klubber begyndt at lægge deres kampe på youtube, så flere kampe kan ses, end dem der ses live i hver runde.

Fejlene
Ak ja, de kommer snigende når autospell på ipad giver sætninger en meget anden mening, eller når jeg får byttet rundt med spillere. Så tak til de der venligt med et smil gør opmærksom på fejl.

Så tak for året der er gået, tak til alle de der vil bidrage med at sludre, det sætter jeg stor pris på

 

One thought on “Tak for året der gik

  1. Nikolaj Borg says:

    Selv tak, Steen. Du leverer et vigtigt bidrag til dansk floorball. Netop derfor lover jeg at fortsætte med at være efter dig, når du forfalder til clickbait og sladder :). Godt nytår – jeg ser frem til også at følge med herinde i 2017 🙂

Leave a Reply

Blogstats

  • 577,434 hits
