Rundt om VM spillerne, Mikkel Skov, Sunds

Leave a comment

November 29, 2016 by Steen Houman

1) Hvem er sidste mand inden bussen kører til kamp
Det er svært at sige, jeg synes det er sjældent, at det er samme mand der kommer sidst.

2) Hvem er holdets spøgefugl
Det må nok være Jannik Trolle

3) Hvem bruger mest tid foran spejlet
Det må være Mac Cabe eller Bøge med alle deres krøller

4) Hvilket nummer spiller du med og har det en betydning for dig
Jeg spiller med nummer 21, og det har ingen betydning.

5) Har du nogle ritualer inden kampen
Nej, jeg sørger bare for at være 100% fokuseret, så snart vi begynder på kampoptakten.

6) Hvad ser du frem til ved dette VM
Jeg ser frem til at spille mit første Senior-VM, hvor jeg håber jeg kan bidrage så meget til holdet som muligt. Og så ser jeg frem til, at vi når vores mål.

7) Hvad kalder dine holdkammerater dig
For det meste Skov

8) Det bedste ved at spille for Danmark
Det er helt sikkert tanken om, at man spiller for Danmark, at man repræsenterer sit land. Derudover er det også mega fedt spille på et hold, hvor alle vil sporten ligeså meget som en selv.

9) Hvis du kunne vælge hvilken sang Danmark skulle løbe ind til, hvilken ville du vælge
Jeg har ikke nogen favorit, der skal bare være godt gang i den.

10) Hvad spiser du til morgenmad under et VM
Jeg starter næsten altid med en skål yoghurt med en form for müsli og frugt, og bagefter tager jeg et rundstykke og lidt æg og bacon.

Leave a Reply

Blogstats

  • 384,050 hits
