Rundt om VM spillerne, Daniel Nygaard, Frederikshavn

Leave a comment

November 28, 2016 by Steen Houman

1) Hvem er sidste mand inden bussen kører til kamp
Jesper Roland har i alt den tid, jeg har kendt ham været glad for sin seng, og hvorfor være der for tidlig? Derfor er han en alvorlig bejler til det her spørgsmål😉

2) Hvem er holdets spøgefugl
Jannik Trolle. Står blandt andet bag videoen Riga 2016, hvilket taler for sig selv.

3) Hvem bruger mest tid foran spejlet
Jacob Bøge og Daniel MacCabe. De har begge krøller til højre og venstre, og at holde styr på dem kræver tid foran spejlet.

4) Hvilket nummer spiller du med og har det en betydning for dig
Jeg har fået tildelt nummer 4. Nok mest fordi alle andre var delt ud😉 Så nummeret står på trøjen, men betyder ikke noget særligt for mig.

5) Har du nogle ritualer inden kampen
Jeg sørger for at være i godt humør samtidigt med, at jeg holder mig koncentreret. Så hvis man kan kalde det et ritual, er det mit.

6) Hvad ser du frem til ved dette VM
Jeg ser frem til den kæmpe oplevelse det er at spille et VM. Kampene står selvfølgelig øverst på listen, men ting som sammenhold og sjov og spas ser jeg også frem til. Jeg glæder mig, så enkelt er det.

7) Hvad kalder dine holdkammerater dig
Mine holdkammerater kalder mig Nygaard. Så det bliver ikke mere kedeligt 😉

8) Det bedste ved at spille for Danmark
Det bedste ved at spille for Danmark er helt klart sammenholdet. Alle vil arbejde for hinanden og alle støtter hinanden så ingen føler sig udenfor. Det er vores helt store styrke på holdet, og det der skal være med til, at vi vinder vores kampe ved VM.

9) Hvis du kunne vælge hvilken sang Danmark skulle løbe ind til, hvilken ville du vælge
Jeg har ikke nogen specielle favoritter her, men nu er vi jo fra Danmark så et eller andet dansk.

10) Hvad spiser du til morgenmad under et VM
Jeg har alle dage været glad English breakfast, så når muligheden endelig er der, er det, det jeg spiser kombineret med noget brød og frugt.

Leave a Reply

Blogstats

  • 384,050 hits
