Rundt om VM spillerne, Jesper Roland, Benløse

Leave a comment

November 27, 2016 by Steen Houman

1) Hvem er sidste mand inden bussen kører til kamp
Ingen kommer som regel for sent, men Daniel macCabe og jeg selv er rimelig skarpe til at ramme mødetidspunktet spot on.

2) Hvem er holdets spøgefugl
Jannik Trolle er altid god for en sjov bemærkning eller historie.

3) Hvem bruger mest tid foran spejlet
Godt spørgsmål.

4) Hvilket nummer spiller du med og har det en betydning for dig
Jeg er blevet tildelt nr. 2. Det spiller ingen rolle.

5) Har du nogle ritualer inden kampen
Nej.

6) Hvad ser du frem til ved dette VM
Jeg ser selvfølgelig frem til at komme igang med det, som vi har arbejdet henimod det sidste halvandet år. Forhåbentlig kan vi indfri holdets ambitioner. På det individuelle plan håber jeg at kunne bevise, at jeg ikke kun er udtaget for at lære, – som du bl.a. skriver – men også for at bidrage til holdet spillemæssigt.

7) Hvad kalder dine holdkammerater dig
Roland.

8.) Det bedste ved at spille for Danmark
Stemningen, energien og begejstringen på holdet før, under og efter kampen er hver eneste gang en oplevelse. Det er det helt unikke ved at repræsentere sit land.

9) Hvis du kunne vælge hvilken sang Danmark skulle løbe ind til, hvilken ville du vælge
Det er underordnet – nationalsangen gør alt det og mere til, som en indløbssang skal kunne.

10) Hvad spiser du til morgenmad under et VM
Jeg er ikke den store morgenmads tilhænger, så jeg klare mig med 1 rundstykke eller 2 og noget æg og bacon.

floorball102

Leave a Reply

Blogstats

  • 384,050 hits
