Rundt om VM spillerne, Daniel MacCabe, Benløse

Leave a comment

November 26, 2016 by Steen Houman

1) Hvem er sidste mand inden bussen kører til kamp
Det varierer en del, taget tidspunktet i betragtning.

2) Hvem er holdets spøgefugl
Det er uden tvivl, Jannik Trolle

3) Hvem bruger mest tid foran spejlet
Alle har ofte sat håret inden de forlader hotellet, så det kan jeg desværre ikke udtale mig om

4) Hvilket nummer spiller du med og har det en betydning for dig
Jeg spiller i 23, og nej – det nummer har ingen betydning.

5) Har du nogle ritualer inden kampen
Det eneste ritual, jeg har i landsholdregi er hvor jeg er placeret under kampråb. I klubregi har jeg et par andre ritualer.

6) Hvad ser du frem til ved dette VM
Personligt ser jeg frem til at spille en forhåbentligt mere betydelig rolle end ved VM i Göteborg. Rammerne for VM i Goteborg var rigtig gode, så jeg glæder mig til at se om Riga kan leve op standarden. Jeg glæder mig også til at være sammen med holdet, og forhåbentlig være med til at skrive endnu mere historie med denne gruppe af spillere.

7) Hvad kalder dine holdkammerater dig
Mac, MacCabe eller Paddy

8) Det bedste ved at spille for Danmark
Det bedste ved at være afsted med landsholdet er, at alle er 100% seriøse omkring sin sport og alle vil give sig fuldt ud for det danske flag.

9) Hvis du kunne vælge hvilken sang Danmark skulle løbe ind til, hvilken ville du vælge
Alligevel ville jeg have ikke have noget imod, hvis Marko valgte at stille op for at synge solo, da han besidder en skjult sangtalent med hans fantastiske evne til at ramme alle lave og ikke mindst høje toner.

10) Hvad spiser du til morgenmad under et VM
Er stor fan af æg og bacon til morgenmad.

Leave a Reply

Blogstats

  • 384,050 hits
