Rundt om VM spillerne, Mathias Glass, Benløse

Leave a comment

November 20, 2016 by Steen Houman

Hvem er sidste mand inden bussen kører til kamp
Jeg kunne forstille mig at det kunne være en som Andreas Glad da han lige skal være færdig med dart

Hvem er holdets spøgefugl
Ved ikke hvem det er men glæder mig til at finde ud af det

Hvem bruger mest tid foran spejlet
En som Jacob Bøge da han skal tjekke alle sine muskler inden han er klar til kamp

Hvilket nummer spiller du med og har det en betydning for dig
Nr. 17 og har ikke nogen betydning men godt der er et 7 tal

Har du nogle ritualer inden kampen
Det har jeg ikke

Hvad ser du frem til ved dette VM
Ser frem til en lærerig og spændende oplevelse og få lov til at spille nogle af det bedste i verden.

Hvad kalder dine holdkammerater dig
Glass

Det bedste ved at spille for Danmark
At trække den rød/hvide trøje over hovedet.

Hvis du kunne vælge hvilken sang Danmark skulle løbe ind til, hvilken ville du vælge
Det kan jeg ikke lige komme på.

Hvad spiser du til morgenmad under et VM
Det ved jeg ikke har aldrig været til et VM før så det må vi se hvad Riga kan byde på

 

Leave a Reply

Blogstats

  • 384,050 hits
