10 skarpe Daniel Hedegaard, Rødovre

Leave a comment

October 27, 2016 by Steen Houman

Daniel Hedegaard debuterede i ligasammenhæng i sæson for et ungt Vanløse hold i 2013/14. Her blev han en bærende spiller i den sæson og 20 point i ens første sæson er godkendt.
Sidste sæson måtte Vanløse desværre trække stikket i ligasammenhæng, og det betød et skifte til Rødovre ved juletid.
Det var et skridt op klubmæssigt men ligeså en mindre fremtrædende rolle.

I denne sæson ser Danile Hedegaard ud til at svinge taktstokken igen og er at finde i top 10 på topscorerlisten!

19 år er den talentfulde spiller blot, der har 10 U19 landskampe på sit CV.

Hvad var din første klub?
Min første klub var Herlev FC.

Hvad kalder dine holdkammerater dig?
Jeg bliver kaldt Hedegaard eller Hede.

Hvad er din bedste floorballoplevelse?
Det er svært for mig at nævne en enkeltstående floorball oplevelse som var den bedste, dem har der været mange af. Dog var det stort at få lov til at træne med Höllvikken som opvarmning til u19 b VM.

Hvem ville du gerne spille på hold sammen med?
Jeg spiller på et hold i år som har lidt af det hele. Med både unge dygtige spillere og lidt ældre drenge som har været i spillet i nogle år har vi en stærk trup. Der er egentlig ikke nogen andre jeg ville spille sammen med lige nu.

Bedste modspiller i denne sæson?
For mig at se spiller de bedste backer i Rødovre. De er nok de sværeste at spille imod. Men skal jeg vælge en modspiller som altid kræver lidt ekstra opmærksomhed, må det være Hedorf.

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold?
Den klogeste spiller i Rødovre er uden tvivl Mikkel Gotfredsen. Den smarteste spiller er Daniel Andersen.

Den bedste floorballøvelse?
Intet slår “4 mål” ung mod gammel.

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i?
Der er to haller som jeg ser som de absolut bedste, Rødovre stadionhal og Copenhagens Valbyhal med gerflor.

Bedste periode I har spillet i denne sæson?
Vores bedste periode i år, kom mod Hvidovre i sidste kamp. Selvom man ikke må sige det, vandt vi den kamp i første periode og vi spillede nok vores bedste floorball i år, i den periode.

Hvad motivere dig som floorballspiller?
Jeg vil være bedste mand på banen hver gang vi spiller. Det er egentlig det som motiverer mig.

2015/16 71. Daniel Hedegaard Rødovre 5 1 6
2015/16 126.  Daniel Hedegaard Vanløse 1 1
2014/15 28. Daniel Hedegaard Vanløse 15 5 20

Min blog er blevet nomineret til årets sportsblog, gør gerne mig og de andre nominere den tjeneste at gå ind og giv din stemme til den du syntes skal vinde.

Det gør du her

Leave a Reply

Blogstats

  • 384,050 hits
