Et billede betyder meget

Leave a comment

June 1, 2016 by Steen Houman

Din facebookside er ofte det første indtryk af klubben som nye vil få, men det er ligeså en del af den fortælling der er om klubben.

Hvad der er rigtigt, hvad der er forkert, det er der ikke noget svar på. Nogle af klubberne skifter deres billede, men prøv at se på billederne, og se hvilken fortælling ligger der bag.

Jeg vil kun tillade mig at kommentere to billeder, nemlig Benløse og
Hvidovre.

Benløse, jeg finder det ret sympatiske at de placere et billede af deres frivillige ledere som gør en forskel og de spillere der blev årets spillere. Fed måde at gøre det på.

Men da jeg spurgte en god ven om hvad han mente om billedet, og vedkommende aner intet om floorball, var hans kommentar.

Er det en en slags social klub der holder gymnastikopvisning eller danser?

Hvidovre har valgt et fint billede fra deres 20 års jubilæum, og for spillerne lyser stoltheden over at være med. Jeg syntes det er et rigtig fint billede.

Men kommentar fra min ven var, er det en slags klub for overvægtige.

Pointen er som jeg skrev, der er intet rigtig eller forkert svar i hvad man sætter op som klubbens profilbillede.

Sluttelig, undskyld til Hvidovre og Benløse hvis min ven har fornærmet Jer, men det kan være en god ide at spørge andre der ikke kender ens sport/klub om deres umiddelbare tanker som input.

 

Leave a Reply

Blogstats

  • 509,509 hits
