Skal du forbedre din teknik, så er dette vejen til succes

Leave a comment

April 1, 2016 by Steen Houman

Jeg er vild med bolden, selvom jeg blot spiller på hyggeniveau, så har vi fået nogle af de nye venstrehåndsbolde i klubben.

Som højrehåndet, så kræver det lidt teknik at lære at styre bolden, men uha en fed fornemmelse af kontrol når du først lige har vænnet dig til den. Jeg er solgt.

Det var faktisk Rødovres spillende træner Martin Erichsen der gjorde mig opmærksom på de nye venstrehåndsbolde. De bruger dem meget i pasningsøvelserne, for just at optimere teknik hos de mange højrehåndede spillere, der er på ligaholdet.

Det er vores lille hemmelighed, som han sagde, men mit indtryk er at de fleste ligatrænere har fanget fidusen, om end de går stille med det. Så skriv bare om det.

Jeg måtte ligeså høre Copenhagen floorball center om bolden, og jo de har oplevet et stigende salg. Endnu er den ikke certificeret af IFF, men den er en  del af de 133 nye regler som skal foreligges til regelrevuderingen.

Læs mere her http://floorball.org/news.asp?kieli=826&id_tiedote=4851

ER du interesseret i at læse mere om bolden, ja så finder du den her her hos Copenhagen Floorball Center

blog venstrehåndsbold

 

Leave a Reply

Blogstats

  • 576,966 hits
