Ny træner klar i Benløse

Leave a comment

April 1, 2016 by Steen Houman

Med afgangen af Jens Hagbarth til Ungarn som landstræner, så har Benløse været ude og finde en ny træner.

Set fra min stol, så har de igen gjort et scoop. Dygtige Thomas Bouchara har før med succes været træner, og han har blik for talentudviklingen. Han stopper som spiller i Hvidovre, og bliver den nye træner i Benløse.

Med ham får klubben igen en dygtig mand, der har en fantastisk evne til at udvikle spillere og løfte dem teknisk og taktisk…

Det glæder jeg mig til at følge.

Om udnævnelsen sagde Thomas til mig.
Bentøjet er ikke hvad det har været og jeg har svært ved at holde mit niveau fra gamle dage. Men jeg brænder for den her sport, og at få chancen i Benløse, det er da et kæmpe skulderklap. Jeg glæder mig virkelig meget. Nu kender jeg Jens Hagbarth fra vores tid sammen i AaB, og vi er meget ens, så det bliver ikke den store forskel vil jeg umiddelbart gætte på

Leave a Reply

Blogstats

  • 507,481 hits
