Afrika og floorball

Leave a comment

January 18, 2016 by Steen Houman

Sporten er ikke det store på det afrikanske kontinent, men et spadestik er taget. Special Olympics og IFF skal ned og holde et seminar, hvor 18 forskellige lande vil være på plads.

Det er en unik mulighed for sporten for at starte op, og jeg glæder mig da til at skulle derned og lave et floorballseminar.

Men her kommer min lille bøn, muligheden for at købe floorballstave og bolde, det er for at sige det, mere begrænset end hvad godt er.

Derfor, vil jeg høre om der er nogen der ligger inde med gamle stave der ikke bliver brugt mere, som den enkelte godt vil donere til det afrikanske projekt.

Jeg håber der ligger en del udstyr rundt omkring, så send mig en besked. Så kommer jeg oh henter.

IFF vil bringe en del udstyr ligeså, og jeg vil forsøge det samme, og håbe at det udstyr vil være starten for floorballsporten i Afrika.

Som du kan se på billedet herunder, så er der ikke meget gang i Afrika endnu…

Leave a Reply

Blogstats

  • 509,626 hits
