VM 2015- Cecilia Di Nardo i spotlyset.

Leave a comment

December 9, 2015 by Kristine Hamann

12346781_10153053841011330_139656867_n

Cecilia, jeg må bare sige kæmpe kæmpe tillykke!!!!!!!!

Sikken kamp i dag, hvordan har du og pigerne det? Det satme vildt at skulle afgøre endnu en kamp i overtid, så sejt scoret!!!!

Hvordan tackler man det mentalt som forward og den der ligesom skal sætte skuddene i kassen? Ja det at i kommer ud i overtid igen og potentielt kan at ende i samme situation som i går? kunne være rart at høre lidt om dine oplevelse af begge kampe.

Tak for det! Godt vi kunne gøre det idag!

Det var selvfølgelig rigtig rigtig hårdt at tabe kampen i går. Jeg følte egentlig vi var et bedre hold, men desværre løb de af med sejren. Vi vidste godt, at vi skulle afgøre kampen inden straffe, da deres keeper er stor og fylder meget i målet, men desværre kunne vi ikke score på hende! Så vi var meget skuffet efter kampen! Men hele holdet var gode til at ligge det bag sig og var klar til kampen imod Rusland fra morgenstunden!

Jeg synes holdet gjorde en rigtig god indsats og viste i største dele af kampen at vi er et bedre hold. Desværre lukkede vi nogle mål ind sidst i tredje periode og endte endnu en gang i overtid. Men det var som om at alle var indstillet på at der kun var en mulighed og det var en sejr!

Pisse fedt vi vandt!

Tak, har du lidt ord omkring din egen og kædernes præstation? Kunne da også være rart at høre lidt om kampen mod Norge i morgen?

Det er selvfølgelig fedt når tingene lykkes! Jeg synes kæden har fungeret godt og vi har fået produceret det vi skulle. Holdet har gjort det super og jeg synes det er fedt at se de nye, unge spillere vokse med opgaven! Jeg er stolt af at være kaptajn for dette hold.

Angående kampen mod Norge, så har jeg ikke andet at sige end, at vi skal hive den 9. Plads hjem!

Jeg siger tak til Danmarks yndlings dino og krydser fingre for hun leverer masser af lækre mål. Sådan at vi bag skærmen i Danmark, kan frydes af hende og holdets lækre driblinger, assists og scoringer og at vi får sejren i hus!

Leave a Reply

Blogstats

  • 420,674 hits
