Hvem er de 10 bedste udenlandske spillere i Danmark

Leave a comment

November 27, 2015 by Steen Houman

Det gode ved at bestemme, ja det er jo at man bestemmer. Så da jeg lagde ud hvem du mente der var de 10 bedste udenlandske spillere i Danmark, ja så kom der jo flere gode navne frem som der blev stemt på, en del som også har spillet i nyere tid i ligaen, mens andre spillere der var i Danmark en del år tilbage, ikke fik så mange stemmer.

Så det er jo min liste, over hvem jeg syntes der er de 10 bedste spillere der har været i ligaen, men baseret på de input der er kommet fra Jer der har stemt.

Der er mange der har stemt, faktisk små 700, og 1 af de spillere jeg har som favorit…ja han fik ikke mange stemmer, ja faktisk fik han blot 2 stemmer, men den korte tid han var her…ja der viste han højt niveau.

Selve listen kommer, jeg er i gang med at se om jeg kan få alle 10 til at svare på et par små spørgsmål fra deres tid i Danmark.

div 071

Leave a Reply

Blogstats

  • 465,100 hits
