10 skarpe Ronnie Schou, Frederikshavn

Leave a comment

November 22, 2015 by Steen Houman

Han er en af de mange spillere der kommer fra Frederikshavn, og han har stille og roligt løftet sit spil, og backen er på vej til at blive en af de backs man godt kan begynde at holde øje med.

2015/16 30. Ronnie Schou Frederikshavn 4 2 6
2014/15 46. Ronnie Schou Sunds 9 5 14
2013/14 86. Ronnie Schou Frederikshavn 2 3 5
2012/13 92. Ronnie Schou AaB 1 1 2
2011/12 61. Ronnie Schou Outlaws 2 1 3

Bedste floorballoplevelse
U19 A-VM i Hamborg var en fed oplevelse og idag en af grundende til at jeg stadigvæk spiller floorball, de bekendtskaber vi gjorde os i det forløb var en oplevelse i sig selv!

Har du et kælenavn
Schou

Bedste spiller du har spillet sammen med
Den bedste er i mine øjne Ronny Knoph, han har lært mig stort set alt det jeg ikke selv havde for at nå dertil hvor jeg er i dag eller for den sags skyld hvor jeg har været! Ronny står for ting som jeg har kæmpe respekt for! En sådan seriøsitet og dedikation hænger desværre ikke på træerne indenfor vores sport.

Hvem ville du gerne spille på hold med
Har tidligere været så heldig at være med på et par A-landsholdssamlinger tidligere og der havde jeg fornøjelsen af en masse dygtige mennesker! At fremhæve nogen er unødvendigt da alle spillere er forskellige. Men derudover burde man nok ikke klage hvis man pludselig dukkede op i en 1. kæde med en flok rødovredrenge!

Bedste mål/assist du har lavet
I en U19 finale i et derby Outlaws mod Bulldogs hvor Outlaws vinder i overtiden! At score det afgørende mål har bestemt ikke skadet selvtilliden.

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
Hvis ikke jeg skulle tage mig selv, hvilket nok også ville være en fejl. Så er jeg nok nødt til at sende den videre til Kris Jensen, som altid har været rigtig udspekuleret og dygtig til at udnytte hans færdigheder!

Hvad motiverer dig som floorballspiller
Boldspil skal være sjovt og deraf er min motivation også klart at have et kammeratskab og et fælles mål i truppen! Trives bare bedst når alle kan grine sammen om det så er i truppen eller om det er på tværs af folk i klubben. Derfor kan jeg kun anbefale klubber som Frederikshavn Blackhawks og Sunds Seahawks som forstår at fremhæve disse ting!

Den bedste øvelse
Er kæmpe fan af FiF og pp

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
Her er der ingen tvivl om at det bedste gulv i dansk floorball findes i Gl. Valby hallen! Men har da et klart favoritsted i Idrætshallen i Frederikshavn. Det er en hal med perfekt akustik og intim indretning! Udover det har jeg selvfølgelig også en del gode oplevelser i hallen!

Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
Jeg skal selvfølgelig være ham som gerne skulle score!

blog floorball ronnie schou

Leave a Reply

Blogstats

  • 523,251 hits
