10 skarpe Mads Thomsen, AaB

Leave a comment

November 19, 2015 by Steen Houman

De sidste to sæsoner har kastet 4 og 5 point af sig for Mads Thomsen. Men den dygtige spiller har meget at byde ind med, og er et naturligt valg til anfører for AaB. Han er spilleren der har ro og kan holde på bolden og binder kæden sammen.

1) Bedste floorballoplevelse
Min bedste oplevelse i floorball sammenhæng, var da vi, FC. Outlaws, slog lokalrivalerne fra Bulldogs i overtid og blev danske mestre i u19 rækken.

2) Har du et kælenavn
Kært barn har mange navne, men Thomsen eller T.

3) Bedste spiller du har spillet sammen med
Det må være Steffen Jensen fra Hot-shots.

4) Hvem ville du gerne spille på hold med
Det er svært at nævne én bestemt spiller. Jeg foretrækker spillere, der vil arbejde for holdet.

5) Bedste mål/assist du har lavet
Nu er jeg jo ikke kendt for at lave mange mål, men husker specielt et mål jeg lavede mod Bulldogs i ungdomsrækkerne, hvor jeg med en “hockeystyrring”, mellem benene, får sat bolden i kassen.

6) Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
Et bud kunne være Niklas Knøsen.

7) Hvad motiverer dig som floorballspiller
Først og fremmest synes jeg det er sjovt. Men som en hver anden, vil jeg også vinde.

8) Den bedste øvelse
Det er selvfølgelig kamp.

9) Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
Idrætshallen i Frederikshavn, den gamle hjemmebane for FC. Outlaws.

10) Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
Jeg er bedst fra midten og hjem, så hvis jeg skulle have en rolle i et powerplay, så er det foran målet, som Christian Schioldan der tidligere har spillet for ishockeyholdet, Whitehawks i Frederikshavn.

div3 035
Kommer der flere point fra Mads Thomsen i denne sæson

Leave a Reply

Blogstats

  • 420,674 hits
