10 skarpe Sebastian Gudbergsen, Vanløse

Leave a comment

November 15, 2015 by Steen Houman

Han er en af de mere yngre spillere i ligaen Sebastian Gudbergsen, men fra sin plads som back er det allerede blevet til 3 point i denne sæson, på et Vanløsehold der har det svært. Sidste sæson blev det til 2 point, så hold øje med den talentfulde back

Bedste floorballoplevelse
Da jeg lavede 47 point på 7 kampe, til min første landsstævne som u13 spiller.

Har du et kælenavn
ja har da et par, Seb, Sebber

Bedste spiller du har spillet sammen med
Bedste spiller er Andreas Lindström

Hvem ville du gerne spille på hold med
Martin østholm kunne sgu være fedt

Bedste mål/assist du har lavet
kan ikke huske et mål jeg har lavet hvor jeg tænker wow, jeg synes alle mine mål/assist er gode.

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
den smarteste den er sgu svær, men jeg må sige jeg er glad for at komme med en smart bemærking hist og her

Hvad motiverer dig som floorballspiller
jeg har dyrket sport siden jeg var 3 det motivere mig det at jeg går på banen for at vinde og jeg går altid efter at være den bedste

Den bedste øvelse
jeg har ikke som så nogen øvelser jeg bedste kan li men kamp er da aldrig dårligt at slutte en god træning af med

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
vanløse hallen er da den bedste det min hjemmebane

Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
at være på venstre kanten da jeg er righter.

floorball171

Leave a Reply

Blogstats

  • 522,931 hits
