10 skarpe Kris Jensen, Frederikshavn

Leave a comment

06/11/2015 by Steen Houman

Han har løftet sit spil enormt de sidste to sæsoner. Sidste år var han ude med skade indtil juletid, men kom derefter meget stærkt tilbage. I denne sæson har Kris Jensen igen taget fat og leveret varen.

Det er en spiller jeg ser frem til at følge hvis han fortsætter takterne.

2014/15 28. Kris Jensen Frederikshavn 14 6 20
2013/14 51. Kris Jensen Frederikshavn 7 3 10
2012/13 39. Kris Jensen Bulldogs 6 5 11
2011/12 49. Kris Jensen Outlaws 3 3 6

Bedste floorballoplevelse
Den bedst oplevelse med floorball må være u19 guld med FC Outlaws i sin tid med Coach Knoph ved roret.

Har du et kælenavn
Tror ikke jeg har noget kælenavn. Det kan da ske i ny og næ at jeg bliver kaldt røde

Bedste spiller du har spillet sammen med
Den bedste spiller jeg har spillet sammen med er Nicolai Flyvhom Pedersen. Vi har et super godt blik for hinanden.

Hvem ville du gerne spille på hold med
Andreas Glad vil jeg gerne spille sammen med. Andreas er en rigtig måltyv og han arbejder altid for sit hold også er han bare en super flink fyr.

Bedste mål/assist du har lavet
Efter min mening er et mål bare et mål, og hver eneste mål tæller lige meget, så jeg tror ikke jeg kan finde et mål der overstråler noget andet mål

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
Flyve (Nicolai Flyvholm) har en del rutine efterhånden, så det må næsten være ham, hvis jeg ikke må nævne mig selv

Hvad motiverer dig som floorballspiller
Jeg kan godt lide at vinde og på træningerne, så det må være den største motivationsfaktor for mit vedkommende

Den bedste øvelse
Fif eller kamp

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
Jeg har altid godt kunne lide FC Outlaws’ gamle hjemmebane, Idrætshallen i Frederikshavn. Det er perfekt til floorball mht. gulv og tilskuerforhold

Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
I et powerplay vil jeg gerne stå på toppen og fordele boldene til vores skytter. Jeg vil også gerne stå inde i slottet og prikke bolden ind over stregen.

div 010
Ser vi Kris Jensen på A-landsholdet

 

Leave a Reply

Blogstats

  • 578,930 hits
