10 skarpe til Jesper Schmidt, AaB

Leave a comment

October 27, 2015 by Steen Houman

Sidste sæson blev det til et point for talentfulde Jesper Schmidt. Ved U19 viste han høj klasse og i denne sæson er det allerede blevet til 3 scoringer. Der kommer mere fra denne spiller, hold øje med ham.

Bedste floorballoplevelse
Det er uden tvivl, da vi vandt U19 B-VM. det var en kæmpe oplevelse!

Har du et kælenavn
Jeg bliver kaldt fisk.

Bedste spiller du har spillet sammen med
Den er svær, men tror det er Dannie Pedersen fra Brønderslev. Han er virkelig god, og jeg har lært utrolig meget fra ham

Hvem ville du gerne spille på hold med
Martin Östholm.

Bedste mål/assist du har lavet
Det må være en assist jeg lavede til Emil Rom i en puljekamp mod Canada til VM

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
den smarteste spiller på holdet er Niklas Knøsen, da han er den mest rutinerede

Hvad motiverer dig som floorballspiller
det der motiverer mig i det daglige er at jeg altid vil stræbe efter at blive den bedste

Den bedste øvelse
kan ikke nævne en speciel øvelse, men en kamprelateret øvelse med fart i benene, hurtige pasninger og skud er altid fedt

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
jeg kan bedst lide trægulv, så benløses hal ville nok være et godt bud.

Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
jeg tror helst jeg vil stå i højre kant.

blog floorball Jesper S

Leave a Reply

Blogstats

  • 522,947 hits
