10 skarpe til Nicolai Børner, Vanløse

Leave a comment

24/10/2015 by Steen Houman

Han er en af de unge spillere på vej frem, under U17 final4 viste han stort overblik og spilforståelse og fik en del plusser i karakterbogen. Det blev til 8 point i ligaen sidste sæson, men han er en spiller på vej frem

Bedste floorballoplevelse
Nu har jeg jo ikke spillet så længe, så det må være årets hold til u17 final four sidste sæson

Har du et kælenavn
Børner, men det er vel ikke en overraskelse hahaha

Bedste spiller du har spillet sammen med
Andreas Lindström

Hvem ville du gerne spille på hold med
Martin Östholm

Bedste mål/assist du har lavet
Den basse jeg lavede i dag mod Benløse, er et meget godt bud :))

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
Den er svær, Hedegaard er meget smart, jeg kan nu også selv være smart til tider hahaha

Hvad motiverer dig som floorballspiller
Viljen til sejr/ til at blive bedre, det er det der motiverer mig til hver træning

Den bedste øvelse
Har ikke nogen decideret favorit øvelse

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
Copenhagens

Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
Jeg foretrækker at stå foran mål, som jeg gør i forvejen

floorball U17 årets hold

Årets hold 2014/15 U17

Vidste du at jeg er nomineret til årets sportsblog 2015, hjælp gerne mig, eller den du gerne vil stemme på, ved at give din stemme, på den du mener skal vinde. S¨gør mig den store tjeneste, og giv lidt igen, ved at klikke på linket og afgive din stemme

Leave a Reply

Blogstats

  • 578,930 hits
