10 skarpe til Kristoffer Handgaard, Sunds

Leave a comment

October 24, 2015 by Steen Houman

Han er en bevægelig spiller med godt drive i sit spil. Sidste sæson lavede han 13 point, i sæsonen 2013/14 lavede han 3 point. Denne sæson er det blevet til 5 point allerede.

Bedste floorballoplevelse
Helt klart u-19 VM, selvom jeg ikke fik så meget spilletid, var det en kæmpe oplevelse!

Har du et kælenavn
Hank

Bedste spiller du har spillet sammen med
Kaj Jensen. Han er en legende indenfor floorball sporten! (Målmand)

Hvem ville du gerne spille på hold med
Mika Kohonen. Jeg er vokset op med ham hængende på værelset, han er i mine øjne en af de bedste spillere nogensinde.

Bedste mål/assist du har lavet
Må være et mål til et landsstævne i Frederikshavn for en del år siden. Hvor jeg ramte overlæggeren, hvorefter bolden røg op i luften, for derefter at hoppe ind i målet bag en meget forvirret målmand.

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
Tror det er Thomas Jørgensen. Taktisk rigtig klog spiller og en af de dygtigste spillere i mine øjne. Han har lært mig meget, da jeg kom op på liga holdet.

Hvad motiverer dig som floorballspiller
Jeg vil altid vinde, jeg er en usandsynlig dårlig taber.

Den bedste øvelse
Norsk straffe, hvor man skal smide tøj, hvis der brændes straffe.

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
Valby hallen. Må indrømme Sunds hallen ikke er helt optimal at spille i.

Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
Ved jeg Ikke helt, har ikke noget bestemt i powerplay jeg gerne vil spille, så længe det er i højre side, er jeg egentlig godt tilfreds.

floorball kristoffer handgaard

Vidste du at jeg er nomineret til årets sportsblog 2015, hjælp gerne mig, eller den du gerne vil stemme på, ved at give din stemme, på den du mener skal vinde. S¨gør mig den store tjeneste, og giv lidt igen, ved at klikke på linket og afgive din stemme

Leave a Reply

Blogstats

  • 507,481 hits
