10 skarpe Jannik Trolle, Rødovre

Leave a comment

October 24, 2015 by Steen Houman

Han er fast mand på Danmarks landshold, og altid en der giver alt for holdet. Hør hvad Jannik Trolle havde af svar på 10 skarpe, da jeg fangede ham til en snak.

Han er samtidig den første på listen af spillere, der får stillet de samme 10 spørgsmål

Bedste floorballoplevelse
Det må være det afgørende mål i finalen sidste år som sikrede DM-guldet i overtiden.

Har du et kælenavn
Røde

Bedste spiller du har spillet sammen med
Oscar Eklund han er en fornøjelse at spille sammen med og hvordan han kan finde en vej igennem 3-4 mand!

Hvem ville du gerne spille på hold med
Det må være Ramsus Engström fra Falun, i mine øjne verdens bedste.

Bedste mål/assist du har lavet
Det må være en assist jeg lagde mod Vanløse den giver stadig et smil på læben når man tænker tilbage på det

Hvem er den smarteste floorballspiller på dit hold
Haha nu er Rødovre jo noget for sig selv på det punkt der er frit valg Martin Erichsen, Emil Kristensen, Oscar Eklund, men der er en der bare er det mere smart og det er backmakkeren Marko Krogsgaard

Hvad motiverer dig som floorballspiller
jeg har altid ville være den bedste og det er det jeg prøver hver gang jeg tager staven i hånden

Den bedste øvelse
Har ikke en specielt øvelse men mange pasninger som er kampreleterede og en afslutning til sidst

Hvilken bane/hal er den bedste at spille i
Stærk arena med det rigtige gulv er det en fornøjelse men Rødovre stadionhal er nr 1

Hvad er din rolle i et powerplay, hvis du kunne bestemme
boldfordeler på toppen. Jeg har desværre ikke skudet til at stå på kanten

floorball125

Vidste du at jeg er nomineret til årets sportsblog 2015, hjælp gerne mig, eller den du gerne vil stemme på, ved at give din stemme, på den du mener skal vinde. S¨gør mig den store tjeneste, og giv lidt igen, ved at klikke på linket og afgive din stemme

Leave a Reply

Blogstats

  • 522,931 hits
