Påstand om Vanløse

Leave a comment

September 26, 2015 by Steen Houman

Vanløse har forstærket sig med en del svenskere, det er forkert, de skulle satse på de unge talenter i en sæson hvor der kun er et hold der bliver sorteper Hvad mener den pensionerende landsholdskeeper Mike Trolle om dette:

Jeg ved ikke om det er forkert at de har hentet så mange svenskere ind. På den ene side så er det måske med til at hjælpe de unge spillere på vej fremad, både så de har nogle at læne sig op ad, og måske kan de også bidrage med nogle flere sejre så det ikke bliver så tungt for de unge drenge.

Til gengæld synes jeg at det er lidt sjovt at de kører deres ungdoms projekt op, for sæsonen efter at hive en del svenskere ind, hvilket vel må resultere i at der er nogle af de unge der må tage en plads på bænken. Lidt ironisk og ikke så godt et træk i min verden.

floorball111
Hold øje med Hedegaard i denne sæson

Vidste du at min blog er nomineret til årets sportsblog, det sammen med andre blogs. Hvis du vil gøre mig og de andre en tjeneste, så gå ind på dette link, og stem på den side du syntes skal have din stemme, som årets sportsblog 2015

Leave a Reply

Blogstats

  • 421,144 hits
