Find fejlen

Leave a comment

September 19, 2015 by Steen Houman

Det bliver til en del indlæg, og jeg medgiver gerne at du som læser ikke behøver at være enig i det jeg skriver.

Jeg får mange der henvender sig og gerne vil vende det ene eller det andet der er skrevet, og den debat tager jeg altid og respektere altid andres synspunkter og holdninger.

En del er også rigtig flinke til at skrive og gøre opmærksom på fejl, og en del skriver også og siger tak for et indlæg om det ene eller det andet.

Jeg fik denne besked på en optakt på en af ligaklubberne

Puha der er mange faktuelle fejl i dette indslag Steen…..

Gad vide om det forholder sig sådan med alle de optakter du har lavet😳😳

Det kan der såmænd sagtens være, jeg bestræber mig egentlig ret meget på at have facts på plads, og til alle indlæg, har jeg hentet info fra diverse trænere og klubfolk.

Men pointen med dette indlæg er, du er altid velkommen til at kontakte mig og kommentere og gøre opmærksom på de fejl du mener der er.

Når jeg modtager en sådan besked, så er det rimelig svært at vide hvor man åbenbart har lavet fejl, og at tiltro til ens produkt man laver ikke er så godt, så en læser mener at alle andre optakter der er lavet til ligaen må være behæftet med fejl.

Sådan er det nogen gange, og den tager jeg gerne med at blive skudt det i skoen, men som sagt, kontakt mig, som så mange andre gør, så er den mulighed for at rette de fejl de er til

blog lagkage

Så tak for en huskekage

Leave a Reply

Blogstats

  • 466,642 hits
