Lille sammenfatning

Leave a comment

September 18, 2015 by Steen Houman

Jeg håber du har fået læst de forskellige optakter til holdene i ligaen. 

Ligaen vil jeg dele op i 3, en top, en midte og bunden.

Toppen bliver mellem Brønderslev, Rødovre og Copenhagen. Brønderslev har den bedste angrebsstyrke og Rødovre den svageste af de tre hold.

Omvendt er det med den defensive styrke, her er Rødovre stærkest mens Brønderslev står svagest. Copenhagen står midt i mellem.

De tre hold kan smide enkelte point til de næste 3 hold, men ikke for mange hvis de har ambitioner.

Benløse, Hvidovre og Frederikshavn ser jeg som midterholdene. Med de to østhold et mulehoved foran nordjyderne.

Men nordjyderne ser jeg som havende den største bredde, mens Hvidovre i Hedorf  har den suverænt bedste spiller.

I bunden er der et hold der bliver sorteper. Jeg hælder mest til AaB, men deres kampe mod Vanløse og sunds bliver meget afgørende.

Vanløse og sunds kan nu drille på dagen specielt midterhold, men jeg ser en af de tre hold blive sorteper.

Vidste du jeg er nomineret til årets blogpris, gå ind og giv din stemme på den sportsblog du syntes skal vinde

floorball148floorball144

Leave a Reply

Blogstats

  • 421,213 hits
