Landskampe

Leave a comment

18/09/2015 by Steen Houman

Danmark skal møde nogle interessante modstandere, godt arbejde at få lavet en aftale i hus med disse nationer, og godt det går på skift.

Det jeg godt vil stille spørgsmålstegn ved, det er hvorfor tage billetpris.

Nu kan vi altid debattere om skal vi ikke tage noget når det er vores bedste spillere der vises frem. Måske, og jeg ved ikke om arrangør og DaFU deler i porten eller om arrangør eller DaFU scorer det hele.

Men der er to ting i dette for mig

Først og fremmest vil jeg gen have så mange tilskuere som muligt, og jeg har min tvivl om hvor mange der ville blive væk. Det kan godt være den enkelte ville komme den ene dag, men vil man tage ungerne med.

Come on Steen, det er billigere end at tage i bio med din familie.

Præcis, og det er min pointe, for mig handler det om at få så mange ind som muligt.

Det af to årsager, vi skal vise vores bedste spillere frem for så mange som muligt.

Den anden er den mest vigtige. Det er ikke et område DaFU arbejder specielt meget på, nemlig sponsorerne.

Skal floorball sælge sig selv og brande sporten. Så skal vinhar mange ind og se, så en sponsor kan se en ide i at gå ind i dette.

Der skal selvklart tages mange billede fra et event, og billeder som viser at der er fokus på at promovere en sponsor, mere end fede billeder af floorball. Men ram gerne begge.

Lad det være startskuddet til at starte med at arbejde med sponsorarbejdet, tomme tribuner sælger ikke noget.

Omvendt, hvilken samlet indtægt kan der komme, skal jeg skyde på 100 betale de tilskuere pr.dag?

Det giver maks 18.000 hvis alle er voksne.

Brandingen er vigtigere tror jeg, og lad os så overveje om hvordan DaFU kommer igang med streaming, så de kan komme op nogle større seertal

floorball147

floorball144floorball143

Vidste du jeg er nomineret til årets blogpris, gå ind og giv din stemme på den sportsblog du syntes skal vinde

Leave a Reply

Blogstats

  • 620,618 hits
