Det er jeg ikke tilfreds med

Leave a comment

11/09/2015 by Steen Houman

Det er ikke så ofte jeg brokker mig, men det vil jeg gøre nu…

ØV, at læse at Kasper Sindt stopper som landstræner, han har fået samlet en slagkraftig trup, men med nye jobudfordringer, så kniber det med tiden, og selvom der er lidt penge til en landstræner, er det ikke noget der matcher tidsforbruget.

Sindt har med dygtighed arbejdet i jobbet, og det er øv han må stoppe, men enten er man der 100% , for det er ikke noget du kan gøre halvt.

Så alt det bedste herfra til Kasper Sindt.

Foreløbig kører Jens Ørhøj videre, så må vi se hvordan det ser ud fremadrettet. Personligt giver det mening for mig at lade Jens arbejde videre, så kan vi altid ryste posen efter et VM når det skal evalueres.
Dette sagt i respekt for hele team omkring landsholdet, for det vil være fjollet at ændre på vej mod en kval og det er først efter et VM at DaFU og teamet evaluerer med henblik på fremtiden.

Alt det bedste til dem der fortsætter og den der desværre stopper.

floorball121

Leave a Reply

Blogstats

  • 577,937 hits
