Vil du bidrage…

Leave a comment

25/08/2015 by Steen Houman

Jeg vil egentlig godt slå et slag for floorballøvelser. Jeg har en side med 15 enkle floorballøvelser, og det har siden 2011, været i top5 over sider med flest hits.

Så der er behov for dette, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om der blandt trænere, er nogle der vil bidrage med deres øvelser, således at der kommer vidensdeling på dette.

Det skal ske via kort videoklip, der viser øvelsen mens træneren fortæller kort formål med øvelsen, og hvad der kunne være af variationer i øvelsen, som så ligeså bliver vist i klippet

Skabelon skal være ens, dvs altid starte med at sige Hej og hvem man er og hvor tæner fortæller mens  øvelsen bliver vist.

bagefter sender du videoklip til undertegnede, og det bliver så bragt her, til glæde for alle.

Ligeså vil jeg prikke et par trænere på skulderen, så må vi hvor mange det vil bidrage.

men det er enkelt, tag din smartphone eller tablet, og optag de 10-20 sek det drejer sig om, og vær med til at hjælpe andre.

floorball U17 årets hold

Leave a Reply

Blogstats

  • 578,930 hits
