#Floorball, DaFU’s hjemmeside

Leave a comment

June 11, 2015 by Steen Houman

Jeg tilstår gerne, jeg er stadig meget i tvivl om den nye hjemmeside der ligger under DGI.

Går jeg ind under http://www.dgi.dk, der ser jeg floorball placeret under andre idrætter. Øv.

Hvis DGI og DaFU mener noget alvorligt med visionen om at få flere udøvere, så skal floorball op som topbanner.
Så skal der i DGI regi langt flere historier om floorball.

Meget interessant er det dog at DGI har en feature der hedder find en klub nær dig…og ikke så få klubber har i DGI regi faktisk floorball på programmet.
Kan man få dem ind i DaFU’s arbejde, så er man kommet videre. Dog er mange af de foreninger der faktisk er i DGI regi, allerede medlem af DaFU.

Men små 3.000 medlemmer har DGI som er floorball.

Endnu er der ikke så meget der er lagt ud på hjemmesiden, som ligeså stadig ingen nyheder har?

På facebooksiden for DaFU er der blevet spurgt ind til nyheder og mulighed for RSS feeds. Her er svaret det kommer om en uges tid (svar skrevet 3/6).

Min største anke er stadig…mister DaFU sin identitet, når forbundets hjemmeside er en underside til DGI, eller er det bare mig der er blevet gammel!

Floorball DGI forside

Leave a Reply

Blogstats

  • 418,415 hits
