#Floorball, den nye hjemmeside

1

June 8, 2015 by Steen Houman

Som så meget er der jo fordele og ulemper….når jeg ser på den nye hjemmeside…så ved jeg ikke rigtigt.

Fordele:
Siden er på en platform der virker
Floorball bliver massivt eksponeret via DGI

Ulemper:
Floorball ejer ikke siden
Vil DaFU fremstå som en underafdeling af DGI, mere end et selvstændigt specialforbund under DIF

Det er mine 4 hovedpointer…jeg kan i den grad godt se fordelene men omvendt trækker ulemperne ned…

Nu kender jeg ikke siden, men skabelon/platform er ens for alle idrætterne under DGI, så for de der er vant til at navigere der, giver det sikkert god mening.
For os andre, ja vi skal nok lige vente lidt og få vænnet os til den nye…

Endnu mangler der at komme meget materiale over på den nye side, men det kommer nok stille og roligt…

Skulle jeg løfte en pegefinger herfra, er det ikke ok at der IKKE ligger referater på siden fra bestyrelsen, og at disse har manglet i en del måneder.

En feature kan jeg godt lide på siden, nemlig det popvindue der kommer, lige nu er det dog et irreterende element, da det ikke omhandler floorball.
Men kunne det organiseres således at når man kommer ind på floorballdelen, så poppede der et vindue op med floorballrelevant indhold.

floorball hjemmeside

One thought on “#Floorball, den nye hjemmeside

  1. Nikolaj Borg says:

    Derudover virker det ikke som om at der er et nyhedsfeed på siden, hvilket jeg jo naturligvis er rigtigt ked af :). Men hvis man alligevel har valgt at have en hjemmeside med statisk indhold giver det vel heller ikke mening med et feed.

Leave a Reply

Blogstats

  • 466,599 hits
