#Floorball, stats…udfordringer

1

March 23, 2015 by Steen Houman

jeg vil jo gerne forsøge at lave så præcise stats som mulige, og tak til de der hjælpsom gør mig opmærksom på fejl og mangler, bliv endelig ved med det.

Men et eksempel på en kampprotokol kan I få her:

floorball proto

Det går sådan at læse hvilke numre der har scoret, omned spilleren der har assist ved målene 0-4, 0-5 og 0-6 ikke er helt nemt.

Når man så skal finde ud af hvilke spillere der relaterer sig til de enkelte numre, så ser det således ud for udeholdets spillere.

floorball proto2

Tag målet til 0-1, #42 og #12 er de der er noteret…men hvad hedder #42 til fornavn? og #12 er slet ikke på listen.

Men prøv selv at læse navnene, kender man nu spillerne er det enkelt, men for mig, ja jeg kender et par stykker så jeg kan godt regne det ud, men hvem de fleste spillere er, ingen anelse, så en lille opfordring, brug det lille minut ekstra det taget at skrive tydeligt

 

One thought on “#Floorball, stats…udfordringer

  1. Zlatko says:

    Der står UA ud for 0-4, 0-5 og 0-6. Gætter på du godt kan regne ud hvad der står for 😉
    Nummer 12 er lige under nummer 10, selvom det godt kunne ligne et 11 tal, men idet nummer 11 er under nummer 6, må det jo være 12.
    Nummer 42 er lidt sværre, mit bud er Karina med et meget utydeligt A til sidst.
    Du skriver hvis du skal have lidt tydningshjælp en anden gang! Jeg vidste godt du var oppe i årene Steen, men at du var så gammel at du ikke kan læse håndskrift mere.. uhhaa det ikke godt 😛

Leave a Reply

Blogstats

  • 466,802 hits
