#Floorball, når man løfter sit spil

Leave a comment

February 1, 2015 by Steen Houman

Jeg lavede et indlæg hvor jeg så lidt på Benløse, der ikke har vist samme niveau som sidste sæson, og jeg kiggede på hvilke spillere der havde leveret i denne sæson, og hvem der ikke havde leveret.

Den slags er altid med en masse forbehold, som jeg gjorde rede for, men de 5 spillere jeg tillod mig at nævne var:

Martin Willen
Frederik Stiggaard
Patrick McCabe
Jeppe Pil
Rasmus Poulsen

Ser man så på hvilke spillere der leverede i kampen mod Sunds i går lørdag, så er der søreme nogle spillere der har løftet sig. Godt at se

Protokol
07.36: U2 Niklas Elfving (Benløse)
09.51: 1-0 Jeppe Pil (Jesper Roland)
19.49: U2 Matthias Bust (Sunds)
21.41: 2-0 Daniel Mac Cabe (Niklas Elfving)
30.32: 3-0 Jacob Bøge (Mathias de Fries)
41.48: 4-0 Jesper Roland (Søren Grønhøj Andreasen)
42.55: 5-0 Andreas Bilenberg (Jacob Bøge)
49.35: 5-1 Martin Rasmussen (Victor Jensen)
50.44: 6-1 Rasmus Poulsen (Niklas Elfving)
53.26: U2 Daniel Mac Cabe (Benløse)
59.55: 6-2 Martin Rasmussen (Søren Holm)

floorball m de fries

 

Leave a Reply

Blogstats

  • 418,415 hits
