#Floorball, når der mangler stave

Leave a comment

November 27, 2014 by Steen Houman

Jeg skrev lidt om Nuuk Floorball der er startet op og fik så kort efter denne besked
Kan du ikke skrive på din blog at vi samler brugt udstyr sammen til Nuuk
Floorball Club? Det skal bare over til mig, så samler jeg til bunke og sender det derop med skib. Casper har lavet en aftale med et firma om at få det med i deres containere der op

Jeg tager gerne med fra kampe jeg er ude og dømme, og ellers formidler jeg transport hertil.

Den er hermed givet videre, og hvem var generøs at skrive dette, jo en af vores bedste dommere i form af Ole Blædel.

Så har I som klub eller du selv en enkelt stav der kan undværes, så grib fat i ham

Respekt

Leave a Reply

Blogstats

  • 509,325 hits
